Snart fredag

Nu när jag kom till jobbet och skulle läsa på vårt intranät så möttes jag av denna bild från familjedagen:

Såhär ser jag ut på jobbet,ser ni vad otroligt intresserade Maria och Anders ser ut. Mycket skoj när dom var på besök och gjorde mej sällskap =p

Den här texten var till bilden:

På eftermiddagen den 1/3-09 gick startskottet för vår familjedag här på 118118!
Över 100 besökare strosade runt i våra lokaler med backstageband runt halsen. När rundvandrigen var avslutad så ville de flesta lyssna på riktiga kundsamtal.

Alexander hade öppet hus i utbildningsrummet och några telefonister fick sällskap i stora salen.

Linda Pettersson hade många som ville lyssna på henne, en av dem tyckte det var så roligt så han ville sitta med henne hela dagen! (= Anders)

Vilken kanonidé att ha öppet hus, det är jätteroligt för mig att visa hur min arbetsvardag ser ut. Mamma har varit här med sin sambo och några kompisar, de tyckte det var hur kul som helst" säger Linda.


Nu är det bara två dar kvar innan det är ledig helg! Jiihaaa!

Måste jobba nu,ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: blomman

bilden fungerar ju inte :(

2009-03-05 @ 17:37:14
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0