SHIT

Vilken partykryssning!

Åkte ju till Stockholm igår vid lunchtid för att ta färjan till ÅBO. Väl i stockholm mötte vi upp Emelie i värtahamnen där båten skulle gå ifrån. Bussresan ner gick riktigt bra med god dryck,en "korg" var med godsaker i och lite klurerier som mamma hade med sej,den första tävlingen vann jag och den andra vann Anders men Elin fick ett pris ändå,ett tröstpris :)

Lite bilder från bussen:


Lite snacks...


Fick lov att ha flaskan "mellan benen" så inte chauffören skulle se den typ...


Tävlingen...


Snittar med tonfiskröra och rödlök...


Mamma och Anders... =D

Jag och Elin blev inte med på bild av nån anledning...hmm?

Inne på terminalen så var det dags att checka in och då såg vi artisterna för kvällen och Anders gick fram och surrade med dom och jag fick åt mej en bild...


Bröderna Rongedahl med en glad Anders mellan sej...hehe

När vi kom på båten så gick vi till våra hytter och gjorde iordning oss för middagsbuffén,jag hoppade in i duschen det första jag gjorde (otappat va´?) love to be fresh! sen sminkade vi på oss alla tre och bytte om.

Sen var det dags för buffén,vi mötte upp Anders och Mamma utanför och Emelie fick gå och sätta sej i Pianobaren och findricka lite medan vi käkade för det var fullt och hon fick inte BARA sitta med oss...

Till maten ingick det rött vin,vitt vin eller öl...hur mycket man ville. Satt väl och käkade en timme ungefär sen mötte jag och Elin upp Emelie och gick vi till Taxfreen och handlade lite godsaker som vi tog med oss till hytten där vi slog igång tvn med musik, sen sjöng vi våra egna låtar hahaha Min hatt den har 3 kanter... Slängde även upp dörren på vid gavel!

Sen sprang Elin iväg helt plötsligt nån gång där när vi hade varit och handlat...kom tillbaka och berättade att kl tio var det en show uppe i Starlight där dom skulle gratta mamma för att hon fyllde år,så vi gick upp dit och köpte lite drinkar och mamma blev uppvaktad med en chokladask och en drinkbiljett.

Här kommer lite bilder från lördagsnatten...





Elin käkar mussla för första gången i livet och hon hade inte den här minen när hon hade smakat vill jag ju bara berätta (kass bild jag vet men man ser ju iaf vad den föreställer...)


Emelie med sin rosa lilla skumpaflarra...


Haha lägg märke till "haklappen" som Elin lärde Emelie hur man gjorde,gick hon ut med den skulle hon bli bjuden på 2 drinkar av Elin,hon var på väg men det blev aldrig så när vi väl skulle dra...


Emelie och Elin innan Rongedahl började...


Snygg snus,jag sa snygg snus,inte god...


In i dimman...


Rongedahl

Haha måste bara säga en sak. Jag är ju inte direkt ett fan av dom men när man stod där längst fram med skönt mycket alkohol i blodet och adrenalinet pumpade så var det grymt,tro mej! Stod alldeles nedanför dom och fick micken till mej 2 ggr och då var det  bara att sjunga ;)

Great night! Oh what a night!




Dom tre musketörerna...Hahaha herregud mkt kan hända på tjejtoan, eller vad säger ni Girls girls girls? ;)







Yes det är kvällen i bilder och jag kan säga att jag har dansat mycket i mitt liv...MEN jag har aldrig aldrig aldrig dansat i 5 timmar! Dans,vätskekontroll,luft på en bänk ute på däck... Så var det ungefär ;) Och det var helt grym musik,synd bara att man aldrig lär sej vilka skor man ska ta! :( hehe

När discot stängde klockan fem så gick vi till hytten och försökte sova...gick sådär...sov typ 20 minuter och när jag vaknade hade jag andnöd för att det var sååååå jädrans varmt och luften stod stilla och man hade inget att dricka förutom alkohol och inget fönster att öppna,det var hårt! Shit snacka om Panic Room!

Söndagmorgon kom man efter många om och men upp till frukosten och sen gick jag och la mej och sov typ 4 timmar och gud så skönt det var...det behövdes. Efter den vilan blev det en härlig dusch och rena kläder sen packade vi ihop grejerna sen blev det lite middag,en sallad dög till mej :)

Resten av söndagen kan ni ju tänka er.trött trött trött och det var så synd för mamma fyllde ju år...

Men hon fick min och brorsans present på morronen till frukosten,ett presentkort på Team sportia,ska följa med henne och köpa ett par fotriktiga skor nån dag,kanske är det killen som var så käck när jga var där och köpte det =p

Det här blev ALLDELES för mycket men men... Duktig du varit som tog dej hit till slutet och läste allt ;)

Ciao

Puss Puss

xoxo




Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan!

ni verkar ha haft en kul resa,vilken fin bild på Anders och Inger,det värmer en lilla systers hjärta att se brosan må så bra./må så gott varma kramar

2009-03-10 @ 19:22:59
URL: http://annakarinberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Många fina bilder, va trevligt, du verkar ha haft väldigt kul o festligt, jag tycker likadant

2009-03-10 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0