Nattmänniska

Igår somnade jag nog inte förrän vid 3...surfade sen snackade jag lite i telen. Jag har alltid varit och kommer alltid va en nattmänniska...därför är det ju rätt okej ändå att jobba som jag gör idag till 00:30

Lite roliga samtal idag. En snubbe inledde samtalet med att säga: Oj jag höll på att ramla av stolen,lät väldigt roligt! Sen hade jag en man som jag skulle höra av mej till om jag skulle åka till playa del ingles (eller hur det stavas) så skulle han fixa billigt boende...och en annan tyckte att jag skulle börja med flugfiske eller golf för det var sååå kul,plus att jag skulle resa till Australien för det var något alldeles extra :)

Tur att man har dom där guldsamtalen dom lyser verkligen upp vardagen!

Nu är det inte så mycket kvar här,jag lägger in en bild och en låt sen får jag önska en god natt...


Den här bilden fick jag bl.a upp när jag googlade Australien...ja why not?! Schysst



Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0