Mormors paket

Nu är jag alldeles strax färdig och då ska jag först åka och hämta ett par blommor hemma hos Annika. Och eftersom hon är magsjuk så MÅSTE hon ställa ut dom så hämtar jag dom utanför...shit om jag skulle drabbas! 
Sen ska jag möta upp Paula utanför mormor. Sen blir det 85 års kalas hela natten lång hahaha

Dagen idag har annars varit bra. MEN till och med när man jobbar 3 timmar står tiden stilla,men det har ju med inställningen att göra!

Efter jobbet blev det först träning sen sprang jag på Indiska och fixade E-M:s gardiner,köpte present från mej och brorsan till mormor och så hittade jag två reaplagg och ett svart hårband i spets ;)

Här är mormors present som jag slog in helt själv på Indiska:



Nu måste jag dra!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0