Lediga våffeldagen

Hello!

Snart är denna lediga dag slut och jag har gjort hur mycket som helst känns det som i kroppen...

Det började med att jag vaknade vid 10 drog ner till tvättstugan och fixade lite tvätt,sen blev det en handling borta på ica,en promenad,lite städning,shopping på ikea ;) Sköööön dag hehe

Sen sist men inte alls minst så bjöd jag hem mammas sambo Anders på våfflor @ våffeldagen,mmmums!

Det blev frasvåfflor med jordgubbssylt och gräddvaniljglass och mjölk till såklart :)

Han hjälpte mej att fixa mitt handfat rent och snyggt inklusive avlopp...och fixade och donade med lite allt möjligt som jag behövde hjälp med. Tack Anders jag uppskattar dej verkligen!!!

En till sak som han fixade igång till mej var avfrostning av frys,ett projekt som har tagit mej typ 4½ år att genomföra hahaha har inte kommit till skott förrrän nu så det känns sååå skönt att den är klar nu. Det var SÅ lätt att slå av den och frosta av den,för den var helt TOM både innan och efter hehe

På ikea köpte jag,galgar,ramar,tvättkorg,pappershållare (eller vad det heter) och en ny toasits som var svart och gjord av trä. Så nu är mitt badrum som nytt och hela lägenheten känns så himla fräsch just nu så det är inte klokt!

Jag är en tjej som hatar papper och då menar jag Hatar...fy tusan.
Förra veckan rensade jag ur 4 pärmar med gamla räkningar med mera som var från 2002-2006,hällde ut alla papper i en blå ikeakasse och den blev helt full! Mycket tung att bära till insalmingen vill jag lova.  

Så nu är alla papper i sin ordning och det känns HELT UNDERBART! I Love To Be A Organized Girl...

Dagens låt och dagens middag =p




Dagens middag...

---





Nu ringer mamma (hon är på österåsens hälsohem just nu i 3 veckor och vilar upp sej)

Natti natti

Ciao ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0