Gonatt

Nu ska jag snart borsta tänderna och krypa ner så jag kommer upp imorn och kan vara pigg och köra till Österåsens Hälsohem och hälsa på mamsen. Tänkte försöka komma iväg runt nio så jag är uppe till lunch.

Dagen idag har varit seeeg! Trodde aldrig jag skulle få sluta haha men som alla andra dar så tog arbetstiden slut och jag åkte och hämtade upp Anders och vi drog och käkade varsitt orginalmål på Max. Efter det drog vi till Statoil i Granlo och bytte en baklampa på min bil,kollade oljan och fyllde på spolarvätska.

Bilen fick sej en liten undersökning innan det stora testet på tisdag som stavas BILBESIKTNING! Får se hur det går,första gången jag besiktar denna bil,köpte den ju i september... Men skulle det va nåt så är det ju skönt att man får det på papper och fixar det,sen så är det klart! Bara tuta och köra igen :)

Natti natti

Ciao ;)

Puss Puss

Sköna drömmar...

Önskar John Blund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0