Fredagen den trettonde-IGEN

Jepps,så är det faktiskt. Två månader på raken...peppar peppar har det inte hänt nåt-än..! Hoppas det förblir så.

Just nu ligger jag hemma hos Emelie och vilar mej lite efter dagens bravader :)

Vi vaknade kl 11:11 och låg och drog oss en liiiiten stund. Sen gjorde vi oss iordning och drog till Östermalm,gick runt lite där och kikade inne på Östermalms Saluhall och Sturegallerian. vi käkade lunch på ett ställe där som jag inte kommer ihåg vad det heter nu...Hmmm? Får fråga Emzi sen ;)

Mums vilken god lunch vi käkade. Vi tog en varsin Dagens Tips: En hälsotallrik,den bestod av Kycklingfilé,keso,sallad,sweetchilisås,pesto,melon,balsamvinäger och nåt bulgurliknande,så sjukt gott och så sjukt mätta vi blev...Även att vi satt ute vid deras bord och käkade! Najs najs våren är snart i stan!

Förresten glömde att säga att vi var på MIST där Emelie hämtade ut en gratis ögonskugga och köpte en med 30% rabatt 98 spänn blev det totalt,gött. I sturegallerian gick hon lös och köpte en Friis & Co väska,man kan säga att hon köpte lite födelsedagspresenter till sej själv =p Och det är ju aldrig fel.

Själv har jag inte riktigt kommit loss än,det har inte släppt,ibland är det ju så haha...jag säger bara IBLAND

När vi var färdiga och tiden sprang iväg så tog vi Tuben till Hornstull och jag följde med Emelie till hennes jobb,hon började jobba kl tre...på ICA Nära Hornsgatan,mysig liten butik :) Gick in och köpte en Red Bull (my craving) en Ramlösa Päron Citronmeliss,Extratuggummin och en chokladbrejk. Sen gick jag snett över gatan till busshållplatsen och hoppade på bussen hem...till Krukmakargatan.

När jag kom hem så snackade jag lite med Molly och sen så plockade jag till lite här i Emelies rum och gjorde fint. Hon jobbar ju och flänger stackarn så det hinns inte med riktigt :) Så nu är det superfint här tills hon kommer hem ikväll vid tiotiden...då står skumpan på kylning och Breezern med förstås! Ikväll blir det en till förfest fast rejälare än igår...inför the BIG day tomorrow,Emelies dag!

Nej nu ser jag att det här börjar bli för långt och skrivkrampen börjar komma!

Ciao för nu ;)

Puss Puss

xoxo

Kanske ses i stockholmsnatten...Friday the 13th...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0