Fredag!

Yes så var det fredag och man jobbar kväll,slutar 21:15 så det rä väl hyffsat iallafall :)

Innan jobbet idag så tog jag mej en promenad och passade på att gå på ica och handla hem lite till kylskåpet...var ute en halvtimme ungefär sen blev det hemgång som innebar en dusch och brunch tillsammans med ST,det är inte varje dag!

Anledningen till det är för att jag har lovat min granne en våning under att ta reda på hennes tidning fram till på måndag då hon kommer hem från nån resa hon skulle göra typ =p Och det är ju klart,kan man hjälpa till så why not? =p

Nu börjar jag och jobba om 5 minuter så jag måste dra nu! Men jag bjuder på en låt:


Gammal skön låt...

Ciao ;)

Puss Puss

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0