Estocolmo

Yes så var man i huvudstaden då hos Emelie,det är helt underbart.

Tågresan gick finfint,sov typ nån halvtimme sen så hade man ju mobilen att nörda med...laddade bland annat hem två ringsignaler i all tristess :) Det blev inte den alltför nya men sköna If I Were A Boy + Touch Me Right Now

Jag kom ner vid halv tio och då mötte Emelie upp mej och hjälpte mej att bära allt jag hade med mej :) Presenter och dylikt...nu har vi precis lagt oss efter en runda i kvarteren här kring Mariatorget och Söder...

Vi gick först in på Hotel Rival och drack två drinkar var...Den första jag fick var en mjölkdrink med päron och chokladsmak,mums! Emelie tog en söt Jordgubbsdrink...Våran andra drink tog vi samma,en passionsfrukt och persikadrink,mycket fräsch och god den med...Bartendern la ner hela sin själ i våra drinkar ;)

Efter Hotel Rival styrde vi klackarna till Marie Laveau (tror det stavas så) där drack jag en öl och Emelie en cider. Vi satt där och surrade och kollzade på folk,skönt ställe!

När vi kände oss nöjda och lite rund under fötterna och några vändor @ the ladies room (ni vet när blåsan trycker på när man dricker öl hehe)

Då gick vi till ett kebabställe alldeles där Emelie bor nästan det också,käkade varsin Kebab med bröd och nu ligger vi i sängen och ska sussa.

Imorron är en annan dag...

Imorn blir det en sväng på gymmet efter frukost tror jag...eller en prommis. Hoppas solen skiner imorn!

Nu snarkar Emelie här bredvid mej,hon ligger som förstenad haha =p
Dags för mej att stänga ögonen åsså bakom ansiktsmasken...

Ciao natti natti ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0