Avocado

Just nu sitter jag och äter en avocado,mmm det är så gott,blev så sugen på en nu så eftersom jag var vaken så var det bara att skära upp en och börja äta =p



I em har jag varit med Maria,vi träffades vid tretiden,då gick vi runt på stan en sväng och jag shoppade loss lite på gina och hennes. Jag hittade 3 schyssta t-shirts,en svart klänning,ett par solbrillor,ett nagellack,ett par leggings och en sån där liten roller som man kan ha i väskan,sen bytte jag mina grå träningsbyxor till ett par svarta på Stadium.

Efter shoppingen så gick vi till Chaow Praya River och käkade Thai. Mmm det är så fräsch och god mat där och sååå mysigt,perfekt var det där idag åsså,nästan inga gäster så man kunde bara sitta och surra och njuta av maten ;)

Sen efter kaffet så tog vi min bil och åkte hem till mej och kollade lite tv. Det som stod på tablån var:
1. Halv åtta hos mej
2. Den rätte för Rosing
3. Andra avenyn

Skönt att vila ögonen på dom programmen...

Det har varit en mycket mysig och skön ledig dag. Snart blir det sängen,ska bara surfa lite först.

Lägger upp bilder på vad jag köpte imorn,orkar inte va´ fotograf nu!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0