9 timmars sömn inatt...

Mmm inatt sov jag som en baby vill jag lova,shit vad skönt med 9 timmar...annat än 3 timmar som jag hade natten mellan lördag och söndag.

Jag var jättepigg på morgonen och dagen gick super med familjedag och allt! :)

Det var så skoj med alla som var och hälsade på oss! Jag hade bjudit in och fått med mej mamma,Anders,Elin,Kicki och Maria. Dom kom vid tvåtiden och då fick dom gå på en liten rundvandring och kika runt sen lyssnade dom lite på mej och såg hur det gick till här på jobbet,se hur min vardag ser ut och det var sååå kul att dom var här! =p

Vid kvart över fyra anlände dom efterlängtade "kändisarna" Det började med att Kim sjöng sin låt,endast med hjälp av gittar (hans egen och en annan kille) och det lät grymt! Kim-The floors down alltså :) Sen sjöng Janet en låt som vi aldrig hade hört,och hon har en sååå bra röst också och sen är hon ju helt sjukt snygg,ser ut som en docka! Kim var också jädrans snygg IRL ;) NiceNice!

Laila Bagge surrade lite också emellan och efter,hon har en massa släkt på hennes mammas eller om det var pappas sida som bor här så hon har varit här en del :)

Mobilkamerorna gick varma igår... Ni får se bilder ikväll ;)

Angående Laila så heter hennes brorsa Jonas och syrra Linda,anledningen att jag vet det nu är för att Jonas stod före mej när vi skulle få skivorna signerade och då sa hon: Jonas! det heter min brorsa. Sen var det min tur,Linda! Det heter min syrra...jaja jätteintressant men nu vet ni det,bara så sjukt att just dom namnen skulle komma efter varann och så...ja ni fattar. Jag är expert på att skriva och berätta i detalj det vet ni som känner mej =p Jaja nog om det "onödiga" vetandet...

Ikväll slutar jag kl 18 då blir det hem till tvättstugan sen bara lugna gatan,får se vad som händer.

Shit vad långt det blev! Förlåt... ;p

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0