Update

Lite uppdatering på det här så!

I fredags var jag hemma från jobbet,hade så sjukt ont i halsen...blä Men den var inte långvarig som tur va. På kvällen var jag med Elin med flera och partade till det lite,jag säger bara:en toppenkväll hahaha =)

På lördagen sov jag rätt länge,gick ut och solade,Maria kom o hämtade mej och vi åkte och hämtade upp min bil i Bredsand där den blev lämnad på fredagskvällen när alkoholen tog över sinnet :)

Sen åkte jag,Maria och Elin till bänkåsviken och solade och badade ett par timmar. Och jag jobbade 22-02:30,hade tagit på mej extra,kändes surt när jag egentligen va ledig men vafan,bra med lite timmar utöver när jag va hemma fredag...

Söndag var jag med Maya och Therese,supermysigt hade vi på bänkås! Jag köpte även en sprayfläkt som jag fyllde med vatten och satt och svalkade mej med mellan doppen...gött! Äntligen är sommaren här ;)

Jepp det var väl de senaste dagarna...

Imorse hoppade jag på cykeln vid sjutiden och cyklade till jobbet,jobbade 7:30-16 skönt,synd bara att man inte kunde åka och bada och sola idag,men men huden behöver vila från solens starka strålar åsså!

Idag efter jobbet cyklade jag hem,duschade,vilade och sen kom mamma och Anders och plockade upp mej och vi åkte ut till Therese som fyllde 25 år idag :) Grattit grattis igen gumman och tack för allt gott du bjöd på...

NU ska jag lägga upp lite bilder från mobilen till datorn och från datorn till bloggen har jag tänkt,får se om jag orkar annars blir det bara till att borsta gaddarna och krypa ner och vänta på ett samtal innan sweet dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0