Sommar sommar sommar

Jag vill ha sommar,NU!

Nu när jag har känt på sommaren nyss i annat land,så suger det hyffsat att man inte fick fortsätta ha den känslan när man kom hem... Men det kommer väl hoppas jag,snart! 

Lite somriga bilder...


Vaddå skolasvlutningskänsla?


Jordgubbstårta som Frida på jobbet hade gjort,vi käkade på jobbet ett gäng
i torsdags,hamburgare,korv och massa annat gott,avslutade med den här
jordgubbstårtan,smaskens vill jag lova att den smakade,grymt jobbat Frida! =)


Plommon från Turkiet som jag hade med mej på jobbet i måndag...



En kompis svarar på en "vuxen" fråga haha :) Anna du är bra skön du!
Jag skulle svarat samma sak,ingen aning om sånt där heller...




Bilder från idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0