Skönt...

att åka till landsbygden nån gång ibland...snacka om lugn för själen.


Paviljongen.


Värden välkomnar








Grillmästarn












Rabarber fick vi ta hem ett helt gäng,han har hur mycket som helst,och STORA.




Myrstack var inte igår man såg...man är ju inte i skogen så ofta nft.


Bikupor




En död stackars fågel som blev uppäten av småkryp! Det kliade i hela
kroppen när jag såg det...huvvaligen




I förbifarten :)












Sköna sommaräng.


Den här cykeln hade jag när jag var mindre,sen fick Emelie ärva den.


"Det är faktiskt jag som är kapten på den här båten"
(Citerar kaptenen,den finlandssvenska i Rederiet hehe)
Anders fick "kaptensmössan" av Erland.


Kusin Emelie som liten tjej


Kusin Emelie som student



Igårkväll åkte jag,mamma och Anders upp till Lövberg 124 och hälsade på min
morbror,vi käkade grillat i hans nybyggda paviljong,supermysigt dock för mycket mygg!
Det är väl det värsta med sommarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0