Nystädad lägenhet och nytvättat...

Idag har jag städat och tvättat lite så nu luktar det gudomligt hemma,som det ska vara helt enkelt!

Efter att jag var klar med allt så åkte jag hem till mamma och käkade köttfärssås och pasta i älgform hehe mums d.

Sen har vi set en väldigt patetisk film,skådisarna bara pratade sej igenom filmen om sina relationer och den utspelade sej i två lägenheter,shit vad pissdålig den va´! Den hette Himlens hjärta,se den inte...

Nu är det strax dags att köra hem,tänkte läsa lite innan jag somnar,nu är det inte mkt kvar av boken!

Imorn ska jag träffa Therese klockan 9:15,vi ska först åka upp till Stöde och hämta hennes lilla Maya hos morfar sen ska vi prata,prata,prata och äta något. Sen börjar jag jobba 14:15.22:45 jippi! Not :( Hade varit toppen att va ledig imorn då hade jag kunnat vara i lugn och ro med Therese o Maya i deras nya hem =)

Men men...en anna gång när vi båda har en lucka samtidigt i kalendern,det verkar svårt för oss att boka in en tid då vi båda kan nämligen,alltid är det nån som jobbar kväll när den andra jobbar dag och tvärtom...snacka om att man blivit vuxen då man måste titta efter i almanackan om man har en fri dag...

Godnatt och sov så gott ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0