Midsommar

Imorgon är det midsommarafton,det har ju ingen missat,men iallafall...jag ska jobba imorn till 16 sen blir det raka spåret till Norrfällsvikens Camping,hoppas på att vara uppe där vid sextiden. Snart måste jag sussa så jag vaknar när väckaren ringer imornbitti vid halv sju! Då blir det en skönt dusch och frukost sen till jobbet...

Efter jobbet idag så handlade jag mat och dryck och shoppade loss på 2 par skor också det sista jag gjorde,det tyckte jag att jag var värd! ;) Hade så ont i skallen och ville bara grina,men när jag kom ur butiken hade jag nästan glömt bort huvudvärken,iaf för en stund!

Nu har jag packat nästan allt och burit ut till bilen,gått med sopor,tagit ut pengar,lagt in lite räkningar och tankat bilen...nu är det bara borstning av tänder kvar på dagens agenda!

Natti natti

PussPuss

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0