Leeedig!

Mmm skönt skönt skönt! Hehe redan less på att jobba,nejdå men skönt att få gå till frisören och bli ompysslad,håret känns så fräscht nu :) Anna la i en brun toning sen gjorde hon lite ljusare breda slingor under...fick en helt ny skalle känns det som,grymt!

Innan jag gick till Anna på salongen "slängde" jag i mej en sub från Sandy´s,det var tur annars hade jag nog hungrat ihjäl,så van att äta regelbundet nu så magen får nog en chock nu dom närmaste veckorna hehe

Efter jag hade fixat håret,vid ett-tiden gick jag in på stan och köpte en mjukglass och satt och mös i solen på en parkbänk vid torget,sen åkte jag hem och bokade hemresan från Götet med hjälp av bror per telefon,teamwork! Så nu behöver vi inte tänka mer på den,500 spänn per skalle även,superduper =P

Nu blir det lite soft med musik härhemma och kanske att jag går ut och solar lite,får se,blåser ju så kalla vindar här i Sverige!

Puss Puss så länge...

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0