Grannar

Det här med grannar när man bor i ett trapphus är ju som ni alla vet lite speciellt. Jag vet alla som bor i min trapp,vilka dom är och hur dom ser ut och allt,MEN det är ju inte ofta man är i trappuppgången samtidigt... MEN en dag denna veckan när jag var på väg upp till lägenheten så hör jag att det är någon som går före mej uppöver och när jag kommer upp är både grannen på vänster sida och på höger sida i farten,helt otroligt! Första gången sen jag flyttade in för fem år sen hahahaha var bara tvungen att skriva ner detta =p

Jag vet att det är många som bor i trapphus och aldrig sett sina grannar ens,det är lite sjukt det där trapphusfenomenet hehehehe =)

Ha en skön myssöndag i regnet,damn vad det regnar idag! Jag passar på att tvätta och fixa och dona idag...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0