Gokväll...

Idag jobbade jag 8:15-16:45 och efter jobbet åkte jag hem,duschade,käkade,kollade ett gammalt beverly hills-avsnitt,pratade med min baby en stund...sen somnade jag som ett barn =) Vaknade upp vid åtta-tiden,orkade inte kliva upp när larmet ringde vid sju.

Får se hur det går att sova inatt,har ingen huvudvärk idag iaf peppar peppar!

Imorn är det torsdag och jag jobbar även då 8:15-16:45 sen blir det lite handling efter jobbet...ska ju åka till Norrfällsvikens camping på fredag efter jobbet så måste fixa det jag ska ha med mej imorn! Sen blir det packning och i bästa fall en tidig kväll så jag kommer upp på fredagmorgon,börjar 7:30! Sen ska man ju vara vaken till sent...d blir skoj!

Godnatt sov så gott!

En låt innan drömmarnas värld:


Puss Puss

Love U Miss u...so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0