...

Igår var det sveriges nationaldag...men även pappas och mammas bröllopsdag. Hade han levt så hade dom firat den tillsammans på nåt trevligt sätt,men nu är han ju borta. Den 7:e juni för 9 år sedan fick vi beskedet ingen kunde fatta...!

Till Pappa:

Pappa jag tänker på dej ofta och mycket,skulle göra allt allt allt för att du skulle komma tillbaka,leva livet och dela allt med mej! Föra fram mej till altaret dagen jag gifter mej,se mitt/mina barn växa upp...ja du vet!

Jag älskar dej så himla mycket och saknar ihjäl mej efter dej,det gör ont att du inte finns nära!

:( Tusen pussar och kramar till dej i din himmel pappa!!!

Du finns för alltid i mitt hjärta.../Din dotter Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0