Bilder...


Min bil till vänster och tvillingen till höger,har avlat av sej på jobbparkeringen.


Lite grillning på G


Anders & bror utanför husbilen i Norrfällsviken där vi firade midsommarhelgen.
Här följer fler bilder därifrån...


Sötismamsen


Dessertpaj made by Annika.


Polishelikoptern patrullerade hela midsommarnatten...


Alla bilar samlade,husbilen och brorsans och min bil.


Jag hade namnsdag Linda på midsommardagen och mamma hade såklart
en liten present till mej söt som hon är! :)


Lunch på midsommardagen,superhärligt! Varmt o skönt...


Mmm...






Dålig bild,men det föreställer en liten myra som bär på en STOR mal.


Midsommarfint tält.


En snygg porsche med husvagn campade dom med.














Efter en stunds promenad hittade vi bastun nere vid vattnet...men det blev ingen
bastu för oss.






Lite minigolf...jag hamnade på en bronsplats och brorsan vann!








Smaskens, I LOVE MALTESERS!



















Saltgurkorna på bottnen är fortfarande en gåta...varför ligger dom där?!?!










Oxfiléplanka


Laxplanka


Och min bakade potatis med högakustenröra


En gammal radio och cloettaburk...




Bra jobbat med all den veden!


Härinne köpte jag en tygpåse gjord för bag in box-vin...


Käkade lunch utanför här på hemvägen och jag passade på att steka lite!
Varmt som bara den and I love it ;)


Inte helt fel för den som inte dricker svart kaffe t.ex.




På dragkroken på en bil...nåt för tyskar att stoppa i fickan.


Nytvättad och fin både insida och utsida. Jag och brorsan städade våra snyggingar
i söndags kväll när vi kom hem...

Bilderna säger jag bara en sak om:

SVENSK SOMMAR,underbart fint när det är bra väder...faktiskt! Eller har jag fel?

Här är bilder från idag efter jobbet när jag och Elin käkade Curres tunnbrödsrulle med strips och Fanta vid parken bakom polishuset... =)













När vi skulle gå så slängde Elin lite överbliven mat till dessa snälla fåglar
och vilka äckel kommer då tror ni!? Jo fiskmåsjävlarna,jag är fan rädd för dom,
hemskare och vidrigare fåglar får man leta efter!

Nu ska jag borsta tänderna sen ringa MR Love sen blir det till att sova
så jag kommer upp i tid imorn och hinner cykla!

Imorn efter jobbet ska jag träffa Maria,ser verklligen framemot det...inte sett henne
eller pratat med henne på cirka en månad,inte likt oss direkt!

Godnatt sov gott

Ciao ;)

Puss Puss
















Kommentarer
Postat av: Maria

Nää,, inte säga så om måsar gumms, dom är faktis helt ok.=) jaa.va skoj d ska bli å ses iorrn. =)

kram kram

2009-06-24 @ 23:25:49
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0