Back in business!

Idag jobbade jag min första dag efter semestern och den gick både fortare och smidigare än jag nånsin trott den skulle! Men det var nog tack vare Elin,tack Elinh för att du gjorde mej sällskap i stora rummet idag ;) Vi måste hitta på nåt utanför jobbet snart vore grymt kul,sen vill jag komma hem och se dina bäbisar åsså =p

När jag kom hem så skyndade jag mej att logga in på msn så jag hann snacka med XXX,käkade och sen la jag mej i soffan och kollade fotbollsmatch: Syrianska-Gif Sundsvall...vi gjorde första målet och sen blev jag så trött och somnade,vaknade upp i andra halvlek och då stod det 1-2,som tur va´! Giffarna hade precis gjort sitt andra...matchen slutade med vinst för oss 1-2 så jäkla underbart skönt med 3 poäng!

Nu ska jag strax krypa ner och läsa boken jag hade med mej till Turkiet som jag hade tänkt läsa ut där,men det kom annat emellan hehe :) Skönt att läsa tills man blir sådär skönt trött och släcker lampan och slocknar...

Imorn är jag ledig,snacka om mjukstart! Då blir det frisören för hela slanten,ska bli så skönt,klippning och färgning ;)

Puss Puss

Natti Natti

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0