Syskonkärlek...

Nu måste jag bara skriva om hur mycket min bror betyder för mej. Åh han är verkligen världens bästa,han ställer upp i vått och torrt för mej! Spelar ingen roll vad det är...

Vi har alltid haft en bra relation jag och det är jag sååå glad för :) Även fast att han bor i Luleå nu så har vi jättebra kontakt och när han är här gör vi alltid roliga saker med varann. Roar oss helt enkelt på olika sätt...

Igårkväll så var vi hemma hos mamma allihopa och kollade på en Beck-film,sen så bestämde jag och brorsan oss för att vi skulle åka hem till mej och se en film till och att han skulle slagga på min soffa...

Sagt och gjort så åkte vi,köpte med oss lite frukostfika på vägen och när vi kom hem satte vi igång vattenkokaren och drack te med smörgås och kladdkaka till...supermysigt! Kvällen till ära blev Blackjack :) hehe den är så skön!

Kära bästa bror när du läser detta så ska du veta att jag älskar dej mest av allt och är så glad att jag har dej...Dom som inte har syskon tycker jag faktiskt lite synd om för det är så skönt att ha tycker jag!

Idag har vi haft en heldag med varann. Klev upp efter nio och vi tog det lugnt härhemma lite...jag städade lite och tvättade litegrann medan bror duschade och kollade mail med mera =)

Sen åkte vi iväg vid halv ett och käkade lunch på Lasses Matstuga,mums! Baconlindad lövbit med kantarellsås och potatis...efter lunchen blev det Birsta en sväng,fikade,kollade Giffarnas träning + den nya gräsmattan :) Sen blev det biltvätt,vi lagade middag hemma hos mamma jag och bror,"renskavgryta" med mos,lingonsylt och kokade morötter...

Sen nu ikväll var vi alla fyra på bio och såg nya Johan Falk-filmen,den var bra,kallt i salongen bara!

Jag älskar dej brorsan,du är helt överlägsen 

Godnatt sov gott kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0