Helg!

Åh vad gött det är att sova till man vaknar,inte till alarmet ringer!

LOVELY :)

Just nu är jag hemma och bara tar det lugnt,lyssnar på musik bara...ska snart åka iväg och fixa lite saker.

Ska även gå på stadsvandring idag om allt går som det ska =p Haha ska bli skoj

Klockan fyra är det sen blir det spela kubb och middag och sen en utgång ska jag väl åstadkomma ikväll också med tjejerna ;)

Igår förresten så blev det inte Bite Line utan det blev Olearys,mums Alfredo! Var helt lost igår så jag gick till Bite Line först och var helt säker på att vi skulle ses där,men som tur va så snackade jag med mamma som sa att det var ju Olearys! :)

Vi käkade varmrätt och efterrätt sen tog vi min bil upp till Ullberg och Åsa och käkade lite jordgubbar och myste...har blivit till en klassiker att avsluta kvällen där hehe inget fel med det alls...

Ha d!

Puss puss

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0