Hej!

Bloggtorka som många andra har jag...men jag säger bara som så att när det är fint väder så är man ute och solar och badar,hänger inte upp sej på bloggen! Nope Nope

Nu verkar det bli bloggtider för just nu regnar det ute...blä! Cyklade till jobbet och efter ett par meters cykling så började det regna,hann inte bli så blöt som tur var för det regnade inge mycket och jag cyklade fort :) Rätt skönt faktiskt och det behövs lite blött...

Nu ska jag börja jobba,14:30-23:00 har jag idag

Igår jobbade jag 15:30-01 det var segt! Sen när jag slutade cyklade jag hem och då var Maria där,det var så härligt att det var nån hemma när jag kom hem,är ju alltid helt dött annars! Jag fikade lite te och smörgås och skrapade lotter som jag fick av Maria som tack för att hon fick sova hos mej en natt,gulligt! =) Vann inget men men roligt så länge det varade iaf...

Ha en skön dag och trevlig sommar ;)

Hoppas inte regnet är här för att stanna!!!

Puss Puss

And I miss U honey call me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0