Good afternoon

Yes back in business här idag igen...imorn fredag,lovely för jag är ledig i helgen. Slutar 23 idag och 19 imornkväll,helt ok!

Idag öser regnet bara ner,så det gör ju inget att man jobbar...Innan jobbet idag bjöd jag hem brorsan på lunch,det blev stuvade makaroner med grillad korv och en sallad bestående av gurka och coctailtomater :)

Efter detta blev det kaffe och singoalla,brorsans älsklingskakor =)

Mätt i magen efter detta? Oh yes!

Imorn blir det nog lugnt efter jobbet tror jag...ska fejsola tro jag,ute är det ju helt kört,får se hur vädret blir i helgen,verkar ju ska bli fint lördag eller söndag,hoppas på det!

Ha en fortsatt bra dag i regnet...det regnar så det smattrar här nu.



Vet inte vad det är för kvalité på den här låten för kan inte lyssna här på jobbet...men bjuder på den iaf och hoppas den går att lyssna på,skön gammal dänga ;)


Puss Puss

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0