Åhhhhhhh

Nu vill jag bara sluta jobba,gå hem,äta middag,umgås med min familj!

Idag är den sjunde dan jag jobbar och jag är helt död i skallen...har även 2 dar kvar innan jag är ledig en dag. Sen är det bara torsdag och fredag kvar sen kliver jag på 4 veckors semester,längtar som bara den!

Efter jobbet idag blir det middag hemma hos mamma,brorsan har nog precis rullat in med bussen på Navet,det är ju dags för hemmamatch för Giffarna imorn :)

Igår förresten efter jobbet så köpte jag med mej en Calzone hem och kollade lite på tv. Sen vid elvatiden kom Anders och mamma och plockade upp mej med mustangen,så åkte vi upp till Södra Berget och lyssnade och tittade lite på Rolandz...haha skön han är Robert Gustavsson,jag älskar honom,har alltid tyckt att han är så grym,han kan allt den karln!

Även att det i Rolandz buss hängde en vit bh och ett par vita stringtrosor haha fy fan =p

Puss puss ha en fortsatt bra söndag...Jag ska försöka hålla ut i 2 timmar till här på jobbet.suck!

Känns som en evighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0