Vilken Baggis!

Imorse hade jag inga problem att vakna iaf,hade ställt 8 larm tror jag,för säkerhetsskull sådär...:) Och jag vaknade före det första och då var det bara att studsa upp! 7:30 var klockan...

Åh jag hade så svårt att somna igårkväll var säkert den där förbenade fullmånen som spökade igen! Fan jag hatar när man inte kan somna när man vet att man ska upp o jobba... :( Men tillslut så...

Idag jobbar jag till 17...sen så kanske jag ska handla lite och åka hem o fixa lite mys för jag tror att kanske Mami kommer o kollar film hos mej ikväll,eller om det var på torsdag..? Jaja det blir bara chill iaf,kanske en prommis men det är ju så halt o pissigt väder! Inge skoj...

Ha en härlig tisdag nu ska jag rasta mej lite...

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0