Våfflor

Idag städade jag,tvättade,promenerade en liten sväng :) mötte min granne som är bra på att surra så det blev bara en liten sväng jag gick... kanske lika bra det så jag kunde hem och rensa lite kläder,skönt! Mera plats :)

Brorsan köpte en bil idag, en Mitsubishi Galant i Skellefteå. Anders tog bussen imorse och så möttes dom i Skellefteå och provkörde och funderade,sen så slog han till! Grattis,kul med en ny bil,det var på tiden! Nu har det släppt för han =D

Sen tog de varsin bil (brorsan hans nya och Anders den gamla) och körde till Piteå först och käkade sen var det bara resten kvar av bilfärden till Lule där brorsan bor...

I eftermiddag när städning och tvätt var klart så gick jag på Ica och handlade vad som jag behövde till våffelmiddan sen så gick jag hem och förberedde för middagsmys med Mami. Och det var supergott vill jag lova,riktigt frasiga våfflor med gammeldags vaniljglass och jordgubbssylt :) Jummy!

När mamma sen åkte hem så gjorde ja mej iordning för att åka ut till Maria på ön och åka ner med väskan med kläder till...

När jag sen kom ut på ön så möttes jag som vanligt av världens gladaste och härligaste välkomstkomitté: Moa och Doris (deras söta vovvar)

Vi har bara myst och surrat ikväll,sett på Antikrundan och sen valde vi till slut Åter till cold mountain... Benjamin Button och Madagaskar 2 får vänta till en annan gång inte time för dom ikväll :)

Jaja nu ska jag kolla runt lite mer här och sen surra med Maria tills vi båda somnar

Ciao ;) 

Puss Puss

xoxo

NattiNatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0