Städa och tvätta

Idag vaknade jag vid 9 och satte igång Mamma Mia,kollade den och åt frukost. Youghurt och apelsinjuice :)

Nu har jag slappat klart,ska alldeles snart börja städa lite sen blir det tvätt vid ett och en promenad medan kläderna är i maskinen! Härligt att få lite luft och sol...

Åh orka sätta igång! Varför är det alltid så svårt att komma igång?!

Jaja efter jag gjort allt det tråkiga men nödvändiga tar jag mej promenaden och en sväng på affären,ska göra middag till mej o mamsen idag,hon kommer hit när hon slutar sen ska jag träffa Maria ;)

Ciao så länge ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: elinnnnnnnnnn

jasså du läser min blogg du?:)

hehehe, ja jag är inte duktig på att städa, satt jag är rätt nöjd själv faktiskt :D

jap, när jag väl är färdig med allt skaru få se mitt rum serru. pussss

2009-01-22 @ 15:39:12
URL: http://eanch.devote.se/
Postat av: Anonym

hehe,,, jepp gumman, ;)

2009-01-22 @ 18:24:48
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0