Spegelklar!

Igårkväll när jag kom hem till centralstationen så möttes jag först av Mamsen o Anders på perrongen sen när jag kom till parkeringen så blev jag nästan bländad. Var nästan så jag behövde Max Mara ;) Det var min pärla till Audi som stod där! När jag lämnade den på flygplatsen i fredags var den i stort behov av en tvätt,men nu hade den varit med om både det ena och det andra:) Härligt! Till och med mattorna var nya! Tack Anders så mycket för att du alltid ställer upp o underlättar för mej i många situationer... Efter jobbet idag åkte jag direkt till Maria och åt kycklinggryta med ris,gobröd,gosallad och drack te. Skönt med mat i magen,är fortfarande dömätt! Efter att jag ätit och snackat lite med Maria så åkte jag å tankade med mera på macken,sen hem till mamma en snabbis. Börjar ju jobba halv sex imorn så nu har jag duschat o ska försöka få möte med John Blund snart. Hatar verkligen tidiga morgnar,huh! Men skönt å få gå hem tidigt:) Godnatt Puss Puss Ciao ;) xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

En utlottning på en design som slutar 23.00

PASSA PÅ



http://jessicathatsme.blogg.se/2009/january/utlottning-pink.html

2009-01-06 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0