Skallebang

Åh min skalle är inte som den ska vara alltså... :( Jobbigt!

När jag slutade klockan 12 åkte jag hem och käkade lite pasta o kollade på den allra första Beckfilmen tills jag somnade,helt slut!

Skönt var det,men synd bara att man dissade solen ute,men kylan hägrade ju även så..! Det är acceptabelt? :)

Imorse när jag åkte till jobbet var det -21 grader...så dags nu eller?

Nu sitter jag o funderar på om det blir alnö eller inte,får se vad Maria bestämmer sej för,vore ju mojsigt!

Jaja nu ska du inte behöva läsa mera...ha en härlig kväll!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: carro

usch! hatar kyla..

2009-01-16 @ 18:23:47
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0