Onsdag!

Så var det onsdag igen då...klev upp utan problem kvart över sex imorse :) Men det är nog för att jag är ledig imorn och det är sista morgonen denna vecka jag behöver kliva upp tidigt! Då går det alltid lättare...

I helgen jobbar jag nämligen natt: Fredag 20:45-04:45 och Lördag 20:30-04:30 Jippi! Eller?

Ja så i helgen blir det bara lugnt igen,tycker det är sååå skönt...imorn ska jag förmodligen träffa Maria för vi båda är lediga ;) Blir nog på dagen före fem eller på kvällen och att jag sover där kanske...får se.

Åh Emelie om jag bara kunde va som du och bo där du bor! ;) That would been nice,men kanske snart om jag får fingrarna ur :) Fatta NICE!!!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: maria

haha! kul att man ser ut som en man... haha =P

2009-01-21 @ 13:20:21
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0