Oh gosh!

Zlatan vad trött jag är nu alltså och så har jag 2 timmar kvar,shit hur ska det här gå...börjar få så sjukt ont i skallen nu bara för att jag är trött :( Jaja det går säkert fort,så sköna killar som ringer här så jag klarar mej hahaha! ;)

Idag var jag ute på ön till typ tre nångång sen åkte jag hem o sov en sväng,tog med mej Andreas o Elin också o skjutsade dom...

Innan jobbet idag,började 20:45...så åkte jag in på statoil o köpte lite godsaker till nattens arbete...det blev lite lösviktsgodis,drickyoughurt,apelsinjuice,banan och en sprite...har knappt ätit nå godis,bara för att jag hade så var jag inte sugen! Såklart!

Imorn blir det sova vill jag lova så jag orkar med natten imorn med,börjar 20:30 imorn till 04:30 och jag vet hur jobbig andra natten brukar va :(

Men sen är jag ju ledig söndag det blir skönt.

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Förresten åt världens vrålmat ute på ön idag,mums vad Nenne kockade,ledig o på hugget! ;)

Godnatt o sov gott,lyx er som har krupit ner redan..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0