Nu är det dags...

...att åka hem till Sundsvall,till verkligheten :( Oh so boring,här har man levt i en bubbla sen i fredagskväll!

Igårkväll efter shopping åkte jag o Emelie hem till (oss) och Bella hem till sej...Emelie började med att ta ett varmt bad och värma upp sin stelfrusna lilla kropp...sen så la vi oss och somnade i typ 2 timmar,haha Bella ringde och frågade om vi var på väg..? Då var det bara att kliva upp o dra...väl i hennes kvarter släpandes på alla hennes sminkprylar ;) Beställde vi pizza som vi käkade när vi kom upp...dock inte så god men vafan okej då.

Sen blev det guitar hero och en magisk leksaksaffär sen var det dags att ta tuben hem...brrr kallt!

När vi kom hem såg vi på Horton tlls vi somnade vid halv tre,mmm...

Idag har vi varit på östermalm och shoppat lite örhängen och så vidare ;) Blev ett par från Chanel.

Var o lunchade på Fresco,riktigt gött var det!

Nu har jag packat ihop mina prylar,tog ner alla kläderna från galgarna i Emzis garderob...så nu har hon lite mera plats igen :) Nu ligger vi och värmer oss under täcket ska snart dra o käka en middag på Kronan Spis o Sport alldeles härnere...så man är mätt i magen på tåget!

Puss puss

Ciao!

Jag kommer sakna dej nu gumman! Men var så säker jag kommer snart ner igen ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Mariass

2009-01-06 @ 11:45:11
Postat av: Maria

Åhhh,, dom vill jag se. =P råkade skicka ett inlägg med bara namn. Mariass typ haha

2009-01-06 @ 11:46:10
URL: http://mtc.blogg.se/
Postat av: Maria

2009-01-06 @ 11:48:58
URL: http://mtc.blogg.se/
Postat av: Maria

Kanske är sånna som jag har ? ;)

2009-01-06 @ 11:49:14
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0