Notebook





Nu har jag och Emelie sett Notebook,åh den var sååå bra,snacka om kärleksfilm...

Till filmen åt vi Kardemummabulletjosan som jag köpte på Ica Maxi,sååå goda och sååå färska! Mums! Till den drack vi the och senare blev det Ben & Jerry-glass half baked :) Första gången jag åt den och jag kan säga att jag blev inte besviken...




Emelie kom till mej vid halv åtta ungefär då hade jag precis städat klart,dammsugat med nya dammsugaren och torkat golven...fräscht! Sen så rensade vi lite saker som Emelie fick hälften och slängde hälften,lite av varje :)

Imorn blir det kanske en hotellfrukost sen stan.

Sen vid tvåtiden ska vi träffa hennes pappa och lämna lägenhetsnyckeln för imorn går försäljningen igenom =P

Skönt för dej gumman att få den såld! Slipper du tänka mer på den,bara på Mariatorget ;) hehe

Imorn eftermiddag blir det endera våfflor till middag eller lax o spenat...Hmm får se vad som känns mest aktuellt då. I bästa fall så blir vi 4 vid middagsbordet imorn ;) Hoppas,det vore störtmysigt!

Godnatt och sov gott,dröm härliga drömmar det ska jag...

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: Michaela

Den filmen är super!



Läs inlägget innan så förstår du varför jag var nervös :) Kram

2009-01-29 @ 13:54:18
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Cherry Li

Notebook är underbar:)

2009-01-31 @ 16:49:58
URL: http://misscherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0