Måndagmorgon...

Oj oj oj vad trött jag var imorse,alldeles för trött om man säger så :( men men det löser sej.

Igårkväll kom Elin till mej vi myste på med film o snackade lite...delade med mej av lite saker,alltid skönt att ventilera! :)

Efter vi sett en film så kollade vi runt lite på nätet och slog igång en andra film...men vi la ner för det var så sent tyckte vi eftersom jag skulle upp o jobba 7 idag.

Så hon följde med mej o tankade bilen sen skjutsade jag hem henne o när jag själv kom hem så fastnade jag vid datorn och det skulle jag aldrig ha gjort!

Jag var inte trött då men F-N vad trött jag va imorse! SUCK!

Nu är snart min första rast slut,trevlig dag...


Emeliegumman jag saknar dej som bara den,älskar dej...ses snart hoppas jag! Var inte ledsen,du kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG att bli glömd,inte en chans!!!

Ha det bäst,ta hand om dej baby ;) PUSS PÅ DEJ!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Följ med till Miami / Usa gumman! ;) tänk va skönt å slippa tråkiga måndagar för ett tag....

2009-01-12 @ 12:30:11
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0