Hello!



Så var man äntligen ledig då,men fortfarande ont i huvet,när ska det gå över?! Damn så jobbigt det är.

Igårkväll käkade jag och Maria ute i Birsta City,varsin kebabtallrik, med vitlökssås såklart ;)

Sen gick vi runt och kollade lite,handlade på apoteket,Rocks...

Från apoteket handlade jag med mej:
Ansiktsservetter
Alvedon
Treo Citrus

Rocks:
Spa Serien Stilla Hav (Så nu kommer jag förhoppningsvis kunna slappna av och sova gott, när jag har ont i skallen)

Idag blir det lite fix;
Kemtvätten
Second Hand
Clas Ohlson
Ica
Media Markt...

Nu måste jag klä på mej har precis kommit ur duschen, sen käka lite brunch också innan jag drar iväg :)

Emelie ringde också och undrade om jag kunde komma förbi hennes lägenhet som säljs imorn, med en tandborste och en hammare,de håller på att städa ur den, Zandra och hon ;)

Så det blir först ett stopp där!

Ciao så länge! ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: Michaela

huvudvärk är så jobbigt

2009-01-28 @ 19:24:53
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0