Godmorgon



Nu jobbar jag bara idag sen ledig två dar,WONDERFUL! Trött som en liten baby nu och ont i skallen,får ta mej en kopp kaffe eller kanske te när jag kommer till jobbet och sen youghurten som ligger i bilen...blir bra det,ids inte göra nån frukost hemma nu =P

Jag har sovit sååå gott inatt och ändå så trött? Måste vara denna förbenade vinter,jag hatar vintern,JAG bor i FEL land! Vore inte illa med varmare breddgrader om man säger... ;) Å

Åh Anna du ska bara veta vad jag är avis på dej! Läser din dagbok varje dag jag ser att du uppdaterat! Måste åka dit jag med,kanske till vintern..? :)

Ha en härlig tisdag,det ska jag försöka ha,slutar klockan fyra får se vad man orkar med efter jobbet!


Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0