Ett skrik i natten

...inatt vaknade jag efter att jag äntligen somnat (var det fullmåne inatt?) klockan var 01:55...åh vad fan är det som händer nu tänkte jag?! Jisses! Är det nån som ligger ute o föder barn eller vad fan är det?

Jag klev upp o vickade på persiennen och utanför i huset mittemot är det fyra personer,en tjej som ligger ner och har ramlat o brutit armen och två killar och en tjej står o försöker hjälpa henne men hon bara skriker o skriker...jag ser hur fler o fler lampor tänds i fönstren,speciellt i huset utanför där hon ligger förstås,för hon ligger inte bara o kvider utan o skriker VERKLIGEN!

Jag tänker att vafan är det för jävla mongo som ligger där,håll käften så jag får sova när jag äntligen somnat o huvudvärken nästan var GONE!

När hon legat där i säkert 10 minuter o skrikit så lyckas en av killarna få in henne i bilen för dom ska skjutsa henne på akuten,dom andra två springer o ska hämta hennes mamma,åh herregud tack tack tack nu kan jag gå o sova igen! Man tror inte det är sant,en helt vanlig tisdagnatt med några pundare på skönsmon?! Herregud...

Vad säger man..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0