Clean it up

Igår när jag kom hem från alnö vid halv fem så satte jag igång med att städa hela lägenheten,tog även bort julasakerna,så nu är det ljust o fräscht härhemma! :) Känns skönt...

När jag var klar tog jag en dusch sen körde jag bort till mamma o käkade middag och såg på körslaget...efter det åkte jag hem o kollade lite mera tv...bland annat Whats Love Got To Do With it,riktigt bra dokumentärfilm om Tina Turner,shit vad hon hade gått igenom..!

Idag söndag blir det just nu Let´s Dance,sen blir det lite tvätt vid fem...

Nu ringde Maria o sa att hon kommer med mat så ska vi käka lite härhemma o snacka lite :)

Ha en härlig söndag så länge!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0