Back In Buis

Så var man tillbaka på jobbet igen idag här på Trettondagen...så skönt för jag tänkte inte att det är röd dag idag så det är jättelugnt här idag,inte alls många som jobbar,det är skönt för öronen :)

Rätt lugnt på ringfronten med...

Igår sista biten av tågresan började jag må så sjukt illa...det var ju såklart vägen från Hudik,så svängigt! Men det gick över när jag kom hem och fick lägga mej...hade dock lite svårt att somna,inte den där Stockholmsatmosfären längre nu ;)

Det var helt bäst med Emelie i helgen,blir många helger därnere nu framöver,gött! Kanske flyttar ner också,har inte bestämt mej riktigt än! Men det löser sej,vore skoj att byta stad och ett helt nytt liv på köpet,inte fel alls vill jag påstå! ;)

Ikväll slutar jag 18:30 då blir det Grand Hotell,ska dit o käka och snacka med Maria,har inte sett henne sen Nyårsafton så det är på tiden...

Oh baby I miss U so much!

Puss Puss

Ciao ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0