Träning...

en del av livet,en del av mitt liv just nu. Det är helt underbart att jag har kommit igång och jag känner hur lycklig,pigg och hur lätt man somnar om nätterna sen jag kom igång,lovely!

Idag innan jobbet: Klev upp vid 10 ungefär,körde 500 situps innan frukosten som idag blev fil med müsli,tranbärsjuice och 2 mackor. Efter det klädde jag på mej träningskläderna (ett av dom nya byxorna som jag köpte igår) och körde ner till Deli norr och köpte lite matlådor inför dom närmaste dagarna,sååå bra mat där...sen åkte jag till coffee house och köpte en sallad som jag åt efter träningen.

På gymmet idag blev det 30 minuters kondition och 45 minuter styrka ;) Helt slut var jag när jag kom hem och hade ätit salladen,hann sova typ en halvtimme innan det var dags för att åka till jobbet,det var behövligt,slutar ju 01:00!

Jaja typ så var min dag...lite musik som poppades såklart hemma också,så sköna låtar jag har just nu som jag gillar =p plus man tog en superskön dusch,underbart att duscha när mna verkligen känner att man behöver det,typ efter träning ;)
Svetten bara lackar när man pushar med hantlarna och kör kondition på löpbandet,damn,thats my life right now and I lovet it!

Ha det bäst här får ni en låt:



Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Enjoy life, you only live once..!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, den där låten är fan bra! =P

hoho

2009-02-26 @ 17:26:14
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0