Tja

Helgen har varit toppen!

Fredagen bestod av jobb,afterwork och sen familjemys hemma hos mej,ska lägga upp bilder på det imorn eller nåt :)

I lördags var det tipsavslutning med Tipsligan som brorsan fick med mej i...först bubbling,bastu och ångbastu på Belle Visage åh sååå härligt! Där var vi 13-15...då gick vi vidare till Daltons och kollade lite trav,fotboll,käkade taccobuffé och drack öl och drinkar sen resten av kvällen,första gången jag hade kul på Daltons,och dom hade fått riktigt snyggt där med! Inte illa... =p

Det bästa på hela kvällen och kvällens överraskning (för alla tror jag haha) det var att jag blev 2:a en silvermedalj till mej,tackar tackar haha ;) Härligt jobbat,eller?! Jag blir förvånad själv faktiskt,det var skoj!

Jag o brorsan drog därifrån vid tvåtiden,gick bort till Max o käkade sen delade vi på en taxi hem...

Söndagen bestod av sömn sömn och sömn...Och mellan det var jag hem till mamma och käkade middag och resten av tårtan som var kvar,sen skjutsade jag brorsan till buss-stationen och vinkade hejdå!

Sen var det bara söndagsmys för hela slanten med lite tv-tittande.

Idag började jag jobba klockan ett och skulle träna innan jobbet men så blev det inte för jag var så trött så kudden hägrade...så det blev istället träning på hemmaplan; situps och hantlar ;)

Nu ska jag jobba vidare,slutar halv tio ikväll!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Ha en skön kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0