Saturday night feeva´

Yes så var det lördag,varit en skön dag med mysa slappa och äta god mat,alla hjärtansdag helt enkelt ;) Gött elle´?! Yes!

Idag medan S tränade på gymmet,åkte jag upp och tände ljus på pappas grav,det var så härligt väder och som tur var hade mamma trampat upp en stig fram till stenen =p Puh! Annars hade jag frusit ihjäl om mina fötter,hade bara mina Lacoste på mej och ministrumpor ;)

Så efter det åkte jag hem och tog reda på efter brakfrukosten Mmmums,en hel buffé haha SEn städade jag och fixade härhemma sen ringde S precis när jag var klar och ville ha hämtning,då hade han gymmat klart,så då plockade jag upp han och vi åkte på Ica och handlade...

Middagen blev kycklingfilé med en supergod sås som passar till kyckling,kommer inte ihåg vad den heter...och så ris och sallad made by S ;) Mmm det var perfekt trots lite för mycket salt på kycklingen...

Så nu är vi mätta om magarna och ska se fotboll Real Betis-Barcelona,nu ligger Barca under med 2-0 :)

Ha en skön kväll nu ska jag fortsätta sippa vin med underbart sällskap!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Imorgon är en annan dag,en jobbig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0