PAPPA

Idag den 20 Februari skulle min älskade pappa fyllt år. Om han hade varit i livet vill säga...

Jag saknar dej och älskar dej så det gör ont i hjärtat!

Önskar att du fanns här för mej och följde mej i livet pappa...när jag fyller år,gifter mej,skaffar barn allt det vill jag att du ska få uppleva tillsammans med mej,men...det går ju inte på nåt sätt! Men hoppas att du i din himmel ser mej och känner vad jag känner och ser till att mina beslut är dom rätta...

Du är min skyddsängel i himlen som skyddar mej mot allt ont.

PAPPA JAG ÄLSKAR DEJ FÖR ALLTID OCH TÄNKER PÅ DEJ OFTA...


Åh jag vill träffa dej NU och visa all min kärlek till dej!

Den här låten är till dej med GIFblå ram och allt:

 




Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: André

Vad fint!

2009-02-20 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0