Onsdagskvällen...

Damn vad jag höll igång igår,glömde att skriva om det,kanske för att jag var helt slut igår när jag äntligen la mej ner i den nybäddade sängen!

Direkt efter jobbet 16:45 gick jag och tränade 1½ timme,körde 30 minuter kondition och 1 timme styrka :) Träningsvärk idag? Öh ja =p haha men skööönt att ha kommit igång med träningen,finns ju vissa som inspirerar en om man säger så...

Efter träningen åkte jag och lämnade min bil till Anders,han ska tvätta,vaxa och fixa och dona med den idag så den blir som ny! ;) Han är sååå duktig med det där! Längtar tills jag får tillbaka den ren och fiiin. Just nu kör jag brorsans avlagda galanta bil :) Inge fel med det heller,bara ovant! Känns som jag kör i Luleå när jag kör den,för det är där jag kört den på senaste tiden...

När jag hade bytt bil med Anders,åkte jag till Statoil och tog ut pengar sen åkte jag och solade...mmm varmt o skönt,det närmaste man kommer värmen just nu om man säger så. Behöver inte säga mer än att det var -19,5 när jag åkte hemifrån imorse! And I hate Winter...

När jag väl var hemma så var det bara till att sätta igång med städning av lägenheten,åh gud så skönt det var när jag var färdig! Tog inte alltför lång tid men efter jobb,träning och solning var jag helt körd,men kände att det kunde vara skönt att ha det gjort,slipper jag göra det idag när jag slutar och ska ha tvättstuga och laga middag ;) Spaghetti och köttfärssås,jag älskar italiensk mat hehe :)

Tog en välförtjänt dusch till sist och åkte iväg och handlade lite...sen hem och la mej,då var det natti!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0