Nu jädrar!

NU har jag bestämt mej för att börja spara pengar så jag kan följa med Anna på långresa Januari 2010 ;) !!!
Blir väl en månad nånting...lagomt d =p haha! Mmm...



Phi Phi Islands



Krabi


Bangkok


Phuket


Koh Phangan


Koh Tao


Sunset Koh Tao


Koh Tao

Åh vad sugen man blir när man ser bilderna,damn! Speciellt när man kollar ut...snö och typ 15 minus,men solen skiner,är väl enda likheten!

Shit Anna vad jag hade velat vara med dej nu när du var iväg men nästa gång då är jag det,blev så sjuuukt pepped nu när du berättade om allt,får prata mer en annan dag när vi har mer tid ;)

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo


Mmm...sola,bada,zippa drinks on the beach...mmm paradise I want that NOW!!!

But: I will keep on dreaming for a while...until in may :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså gumman,, det va nå nytt.. men det gäller ju att vara i god tid om man ska hitta nån respartner. ;)

Lycka till!

2009-02-19 @ 15:10:33
URL: http://mtc.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är bra!!! Pepp pepp pepp får vi ge varandra på jobbet så det blir av. Jag SKAAAA åka med eller utan nån överhuvudtaget. Åhhh jag längtar redan... bara 11 månader kvar till januari nu ;)

2009-02-20 @ 12:19:51
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: moa

hej. jag ska också åka med kotten (anna) till thailand i januari. vilket sammanträffande =)

2009-02-21 @ 22:12:52
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0