Myssöndag

Idag vaknade jag vid halv tolv ungefär...då slog jag igång tvn och kollade på lets dance och slog igång datan...har kopplat in den helt till min 42 tummare nu med trådlös mus och tangentbord så det är gött! Får se hur länge jag orkar ha det så den här gången hehe :)

Igår va jag som sagt med Maria och vi kollade på Benjamin Button och snackade och surfade lite ;)

Hon åkte hem i snöovädret vid halv två nån gång...då borstade jag tänderna oh slog igång lite andra avenyn som jag sen somnade till.

Idag blir det träning,solning och sen vid sextiden blir det middag på Grand.

Ha en bra söndag och vila ut lite extra så ni orkar jobba veckan som kommer!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0