Lördagsnöje

Jepps ikväll blir det en liten utgång med Maria,ska först vara hemma hos mej och mysdricka och snacka en massa,var ett tag sen vi hade en helkväll så det ska bli kul,blir väl några glas vin,lite öl och nån drink ikväll...

Imorse var det inte det lättaste när klockan ringde vid 9,jag åkte ju till mamma och Anders direkt efter jobbet igår och åkte hem rätt sent... Kom dit strax efter tio,då hade mamma gjort en räkmacka som jag fick,med cider till :) Det var riktig fredagsstämning därhemma! :) Sen kollade vi på tv och åt en dessert som bestod av vaniljyoughurt och hallon,mumsigt!

Vi kollade tv och surrade, sen typ vid tolv fick vi för oss att vi skulle spela roulette,dom har ett eget roulettespel,så vi satsade lite cash och spelade till klockan slog 2 då var det dags för mej att åka hem och sussa ;) Jag och mamma delade på vinsten =p

Ett riktigt härligt fredagsnöje fick jag avnjuta till slut... =p Najs najs

När jag kom hem somnade jag som en stock!






Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

åh! det där vinet ska jag dricka ikväll.. =P

2009-02-28 @ 16:16:10
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0